درباره ما



فرآیند

تپش به سال 1396 با همکاری یکی از دوستان گرانقدر و با سابقه ای که بعدها درگیر بیماری شدند، متولد شد و شایان ذکر است که با این نام نیز فعالیت نمی نمود. بعدتر با طی مراحل قانونی، این سالن انواع مجوزهای لازم را دریافت نمود و با آموزش های تکمیلی، کادر خود را مجرب تر نمود. به سال 1398، مدیریت فعلی این سالن توانست آن را با کیفیت بهتر و به روزتر تجهیز و با ارائه ی راهکارهای نوین و خدمات مناسب آماده ی فعالت نماید. هرچند شاید تپش بیوتی قدمت زیادی در برندهای شناخته شده نداشته باشد، ولیکن در همین مدت اندک توانسته است با نوآوری های خاص خود، متفاوت و متمایز از دیگر همکاران به مشتریان خود که به واقع میهمانان گرانقدر تپش هستند، خدمات بدهد. در پیش گرفتن سیاست های کاهش هزینه، مشتری مداری، به موقع بودن، خوش قولی در ارائه ی خدمات و زمانبندی مناسب برای به حداقل رساندن زمان انتظار مشتری و ... نکته ی مهمی است که تپش و تپشی ها در پیش گرفته اند.

پیام

در تپش، ما تلاش داریم تا به روز باشیم، متفاوت خدمات ارائه دهیم و متمایز باشیم. پیام ما در قالب خدمت رسانی در عین ملاحظات انسانی و توجه به نیازهای مشتری و نیز شرکت در فعالیت های خیرخواهانه آن است که جهانی بهتر و توام با صلح همه گیر داشته باشیم. زیبایی ذاتی را باور کنیم و به باروری آن کمک کنیم. برگزاری آف های خاص برای مشتریان ویژه همچون عزیزان کم توان ذهنی، افراد بدسرپرست و بی سرپرست، تخفیف های خوب برای افراد کم توان مالی و... حمایت از ایده های ناب و انسان مدار از جمله پیام های ما در این سالن است که ثابت کنیم صرف کسب درآمد و انتفاع شخصی فعالیت نمی کنیم و برای انسان و انسانیت ارزش قائلیم.



عملیات

ما در تپش با بهره گیری و ارائه ی پکیج زیبایی به افراد تلاش داریم تا پویا باشیم. به تجربه و دانش آموخته ایم که چه متدی برای چه افراد و با چه وجناتی مناسب است و اینگونه نیست که یک قالب آرایشی برای تمام مشتریانمان ارائه دهیم و استاتیک باشیم. ظاهر هر فرد به مثابه اثر انگشت هر فرد متمایز از دیگری بوده و بایستی این جزئیات در زیباسازی و میکاپ لحاظ شود. نیز زیبایی تنها در صورت خلاصه نمیشود. گاهی زدودن اسکار و زخم، گاهی ماسک ها ارزان قیمت، گاهی اصلاح روش های همیشگی در ماساژ، صورت شستن ها، آرایش کردن ها و ... می توانند به زیباسازی لحظه ای و دائمی افراد کمک نمایند. ما می خواهیم و می توانیم این مفهوم را به مشتریانمان تسری دهیم که زیبایی قدرت است و هر فرد بر اساس جام چهره و بدن خود بایستی مورد عمل واقع شود.

چشم انداز

بهره گیری از افراد توانمند و همه فن حریف که زیبایی را می فهمند و اصول آن را می دانند، ما را به آینده امیدوار می نماید. فلذا مدیریت مجموعه، در عین توانمندی و طی دوره های عالی زیباسازی و میکاپ و تاتو و... هماره در حال آموزش دیدن است و اعتقاد دارد که آموزش را پایانی نیست. ما می خواهیم و می توانیم که یکی از برندهای فرامحلی و منطقه ای باشیم و در این مورد بر مشکلات فائق خواهیم آمد. ما محدود نمی اندیشیم و به مشتریان خود نیز می بالیم. آینده از آن ماست و قلب ما برای مشتریان و میهمانانمان می تپد. فعالیت کامل در عرصه ی غیرفیزیکی و ارائه ی راهکارها و مشاوره های خاص در قالب ولاگری و بلاگری از اهم فعالیتهای فعلی و آتی تپشی هاست.