از تاتو  سوال دارید؟

تاتو دوست دارید؟ بقیه بهتون می گن که ممکنه بعدا پشیمون بشید؟  فکر می کنید کسانی که تاتو می زنند، بعدا براشون مشکلی پیش خواهد اومد؟ دنبال تاتو کار درست و درمون می گردید و پیدا نکردید؟ نمی دونید تاتوها چه معنایی دارند و برای چه افرادی مناسب هستند؟ خب، درکتون می کنیم! آدمهای زیادی در تپش بیوتی به ما مراجعه می کنند و برای این پرسش ها دنبال پاسخ می گردند! در این نوشتار کوتاه به برخی از این دغدغه ها پاسخ می دیم. یادتون باشه که در نهایت این ها تماما نظرات ما هستند و شما بایستی تصمیم گیرنده نهایی باشید!

تجربه به ما می گه که آدمی که بخواد تاتو بزنه، بالاخره یه روزی یه جوری یه جایی تاتو می زنه که فقط خودش می دونه و خودش! حله؟

 تاتو بدن زنانه جدید

 آیا از تاتو زدن پشیمان خواهید شد؟

خوب به دور و بر نگاه کنید! خیلی از آدم های نسل گذشته تاتو زدند. طرح هایی که براشون معانی زیادی داشته و خب در گذر زمان یا یادشون رفته تاتو دارند یا بهش بی اهمیت شدند و یا همچنان اونها رو یاد کسی یا چیزی یا حسی می اندازه. خیلی از اونها چون با منطق و دلیل تاتو زدند، هنوز باهاش ارتباط می گیرند و اساسا تاتو برای همین هستش! درسته؟

 اگه قراره کسی به شما بگه که ممکنه بعدا از تاتو زدن پشیون بشید، مطمئنا اون کسی نیست که تا حالا تاتو نزده! باید این پاسخ رو از کسی بشنوید که پیشتر تاتو زده و الان سن و سالی ازش گذشته! در ضمن ایا تا حالا دیدید و یا شنیدید که دختری از سوراخ کردن گوشش پشیمون بشه؟ یا کم و بیش از عمل بینی خودش؟ یا از …؟؟؟ می بینید!

 تاتو بدن پسرانه جدید

  چه وقت ممکنه از تاتو زدن پشیمون بشید؟

فرض کنید برای استخدام به اداره ای مراجعه می کنید! و اونجا شما رو تفتیش بدنی و وارسی می کنند که ببیند آیا تاتو دارید!!! خب چقدر احتمال رخدادن این موضوع هستش؟ تقریبا خیلی کم! اگه حس کردید که می خواید تاتو کنید، پس بدونید کم و بیش برای ساختاری که شما رو برای تاتو زدن تفتیش کنند، ساخته نشدید! می فهمید؟

یا فرض کنید طرحی رو انتخاب کردید که در گذر زمان، دیگه مفهوم و معنی خودش رو از دست داده! خب، اگر چنین چیزی رو که ممکنه طی زمان براتون مساله ساز بشه برای تاتو برگزیده اید، پیشنهاد می کنم طرح عام تری رو انتخاب کنید.

 تاتو بدن سه بعدی

  چه تاتویی بزنید؟ کجای بدنتون تاتو کنید؟

این پرسش رو از تاتوکارتون بپرسید. شاید آستانه تحمل درد شما کم باشه و یا مفهوم تاتوی انتخاب تون مناسب شما نباشه. پشت هر طرح، داستانی نهفته است و بهتره همین جوری الکی چیزی تاتو نکنید! مثلا خیلی سنخیت نداره که یه خانوم تموم دستش رو پلمپ کنه و فول تتو بزنه! اما معمول هستش که اقایون این کار رو می کنند. پس پیش از انتخاب طرح حتما معنی اون رو بفهمید و نیز در خصوص محل و جای تاتو نیز تحقیق کنید. بیشترین درد تتو مربوط به زیربغل هستش و هرکسی یارای تحمل این موضوع رو نداره. ما در تپش بیوتی قزوین، مرکز تخصصی تاتو زنانه در قزوین حسابی روی این موضوعات تحقیق کرده ایم. تلاش میکنیم که بهترین طرح ها رو متناسب با شخصیت شما انتخاب کنیم و اجرا کنیم.

 تاتو بدن مردانه

  تاتو کار حرفه ای از کجا گیر بیاریم؟

خب، برای این کار باید خوب تحقیق کنید. نمونه کارها رو ببینید و مطمئن بشید که اون نمونه کارها اثر خود تاتوآرتیست باشه و از اینترنت نیاورده باشه. مکان و محل اجرای تاتو رو ببینید و پوست ارزشمندتون رو برای تمرین و ناشی گری در ازای مبلغ کم در اختیار هر کسی قرار ندید. شما مار نیستید که پوست اندازی کنید! ما در توفان تاتو، زیر مجموعه تپش بیوتی، با سند و مدرک بهتون نشون میدیم که درست اومدید!

 تاتو بدن زنانه

 

 آیا تاتو فقط برای زیبایی کاربرد داره؟

در یک کلام اره! اما حقیقتش اینه که تاتو بعضی وقتها لازمه! بخصوص وقتی جایی از بدن جای زخم، اسکار، سوختگی باشه، تنها راه منطقی و معقول تاتو هستش. با انتخاب یک طرح زیبا، جالب و فوق العاده، حس خوبی نصیبتون میشه و اعتماد به نفستون بر میگرده! مثل عمل بینی!

 تاتو بدن ساده

  چرا تاتو کنیم؟

خب به همون دلیلی که خیلی ها میرن بینی شون رو عمل می کنند، پروتز می کنند، مو می کارن، اکستنشن می کنند و … تازه اونها موقتی و نیازمند تمدید هستند، اما شما تاتو بدن رو یکبار انجام می دید و با کمک یه طرح فوق العاده بهتون اعتماد به نفس می ده. برخی آدمها به جای حرف زدن، با تاتو حسشون رو منتقل می کنند. مثلا شما از خانمی که تاتو ببر روی بدنش داره، انتظار برخورد احساسی ندارید! دارید؟ یا تاتوهای فرهنگی مثل شعر، نوشته، دعا و … همه می تونن بیانگر شخصیت افراد باشند. در اینجا باز به اهمیت انتخاب طرح می رسیم. ممکنه یه زمانی تاتو از مد بیفته و جایگاه فعلی خودش رو از دست بده، اما قانون صنعت مد نشون داده که چیزی از بین نمیره و  فقط از دوره ای به دوره ی دیگه منتقل میشه. در ضمن، فعلا حاالش رو ببر!

 تاتو بدن پروانه

 ایا تاتو را می توان ریموو کرد؟

یادتون باشه که به قول قدیمی ها تنها چیزی که چاره نداره، مرگه! تاتو رو می شه به انواع مختلف تغییر داد و یا محو کرد و یا از بین برد. البته که آیتم مهم در این خصوص، هزینه است! لیزر درمانی، کاور با طرح بزرگتر، استفاده از رنگ پوست و … برخی از این متدها هستند. هرچند گاهی میشه از روش های موقت برای پوشاندن تاتو بهره برد. پس از الان درگیر ریموو تاتو نباشید. درست و آگاهانه برگزینید و ازش لذت ببرید. مثل تابلوی سردر خونه ها و مغازه ها که هر وقت چشمتون (مثلا در جلوی آینه) بهش بیفته باید حس خوبی بهتون بده.

 تاتو بدن جدید

 تاتوکار زنانه در قزوین از کجا گیر بیاریم؟!

بیاید تپش بیوتی! ما در تپش بیوتی، بهترین طرح ها  و بهترین قیمت ها رو داریم و محیطی امن و آروم و پر از حس خوب بهتون هدیه میدیم. ضمن اینکه توصیه های فنی و اصولی برای نگهداری تاتو می کنیم. چندین سال سابقه تاتو داریم و محیط مون مختص بانوان طراحی شده.

با هم طراحی میکنیم، تاییدش رو می گیریم و بعد آروم و پیوسته اجرا می کنیم! فقط کافیه یه سر بیاید! 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *