بسیاری از مردم با تاتو آشنا نیستند. اما هنرمندان زیادی وجود دارند که معتقدند این تجربه شگفت انگیزی است که داستان زندگی خود را به روشی منحصر به فرد با جوهر کردن بدن خود بیان کنید. تاتو لنگر در بین مردان و زنان محبوب است. امروز در این مقاله در مورد خالکوبی لنگر برای زنان صحبت خواهیم کرد.  شما تمام طرح های خال کوبی لنگر برای زنان را خواهید داشت.

 

خالکوبی لنگر برای زنان

این طرح تاتو این روزها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. دلیل محبوبیت آن ساده بودن و ظاهری شیک است. به همین دلیل است که بسیاری از خانم ها دوست دارند تاتوهای لنگر را روی بدن خود قرار دهند. طراحی خال کوبی آکور نیز معنی دارد و چیزهایی را نشان می دهد.


معنی تاتو لنگر

مردم دیدگاه های متفاوتی در مورد طراحی تاتو لنگر دارند. خالکوبی آکور بسته به طرح، شکل و رنگ معانی مختلفی دارد. اما نزدیک ترین و ساده ترین خالکوبی لنگر، نماد این ثبات است.

اگر به هدف اصلی لنگر در یک کشتی فکر کنید، متوجه می شوید که لنگر برای ثابت نگه داشتن قایق با وجود امواج و جریانات در دریا وجود دارد. برخی از افراد از لنگر به عنوان نماد وظیفه خود استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر این را به عنوان یک دیدگاه مذهبی تر می بینند.

1-خالکوبی لنگر کوچک روی انگشتان

 2-لنگر تاتو روی بازو

 3-خالکوبی کوچک روی دنده

 4-خالکوبی لنگر روی مچ پا

 5-صلیب + لنگر + تاتو شکل قلب روی ساعد

 6-گل + لنگرخالکوبی قطب نما روی دنده

 7-خالکوبی لنگر روی پا

 8-خالکوبی لنگر آبرنگ روی پشت

 9-تاتو لنگر مچ کناری

 10-تاتو لنگر ریز مچ دست و مچ پا

11-تاتو لنگر مچ دست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *