چگونه خالکوبی کنیم؟

دنبال تاتو زدن و خالکوبی روی بدنتان هستید؟ نمی دانید چه کار کنید؟ بین جذاب بودن و مشکلات پس از آن گیر کرده اید؟ از عواقب تاتو زدن می ترسید؟ درد تاتو شما را فراری می دهد؟ و… خوب ما در تپش بیوتی مجموعه ای از نکات مهم و قابل تامل را گردآوری کرده ایم که به این نگرانی های شما پاسخ بدهد. پس با ما همراه باشید و از خواندن این مقاله لذت ببرید.

خالکوبی ها رسا هستند و به دلایل زیادی می توان آنها را جوهر کرد. اینها شامل یادآوری چیزهای مهم زندگیتان، احترام گذاشتن به یک عزیز و پیوندتان، یا به اشتراک گذاشتن علایق و علایقتان است. زیبایی خالکوبی ها در این است که می توان آنها را شخصی سازی کرد تا ترجیحات شما را به بهترین نحو منعکس کند، از طرح های ساده و مینیمال تا قطعات دقیق و واقعی. تصاویری را انتخاب کنید که سرشار از نماد هستند، یا از هنر بدن خود برای اهداف تزئینی استفاده کنید، به شما اعتماد به نفس می دهد و به شما احساس قدرت می بخشد.

قرار دادن خالکوبی‌های شما به اندازه طراحی مهم است و می‌توانید جذاب‌ترین قسمت‌های فرم زنانه، مانند سینه یا ران را برجسته کنید، یا بر روی یک مکان قابل مشاهده مانند انگشت یا مچ دست تمرکز کنید، جایی که می‌توانید هر روز آثار هنری خود را ببینید. . برای تمام الهاماتی که برای خالکوبی بعدی خود نیاز دارید به خواندن ادامه دهید.

تپش بیوتی، نخستین مرکز آموزش و اجرای تاتو بدن زنانه در قزوین

هنرمند خالکوبی مناسب را انتخاب کنید

قبل از اینکه خالکوبی خود را رزرو کنید به هنرمندان مختلف نگاه کنید و مطمئن شوید که هنرمندی که انتخاب می کنید قادر به انجام طرح مورد نظر شما است. وقتی وارد سالن خالکوبی می شوید، باید بتوانید بوی مواد شیمیایی موجود در هوا را حس کنید. به این ترتیب می دانید که آنها تمیز هستند.

 به حرفه ای ها گوش کنید

هنرمند خال کوبی می تواند به شما بگوید که چه چیزی مناسب ترین است. به آنها گوش دهید، آنها می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. اگر کاملاً از طرح یا مکان راضی نیستید، با هنرمند خود صحبت کنید. آنها معمولاً می توانند آن را برای شما تغییر دهند، اما به یاد داشته باشید، آنها بهتر می دانند.

تپش بیوتی، نخستین مرکز آموزش و اجرای تاتو بدن زنانه در قزوین

 چیزی با معنی را انتخاب کنید

چیزی را دریافت کنید که احساسی باشد اما از نظر زیبایی نیز دلپذیر باشد. شما چیزی می خواهید که برای شما ارزش داشته باشد، حتی زمانی که پیر هستید و خالکوبی به رنگ سیاه مایل به خاکستری محو شده است.

 

ایمن بازی کنید

قبل از اینکه شروع به خالکوبی در هر اینچ از پوست خود کنید، واقعاً به مسیر شغلی که قصد دارید ادامه دهید فکر کنید. در حالی که امروزه خالکوبی بیش از گذشته توسط جامعه پذیرفته شده است، اما هنوز مکان های کاری وجود دارند که قوانین سختگیرانه ای علیه آن دارند. شما نمی خواهید رویاهای محل کار خود را به این دلیل دور بریزید. هنگام تصمیم گیری محتاط باشید.

نگران درد نباش

هر کسی درد خالکوبی را متفاوت توضیح می دهد. بسته به ناحیه و اندازه خالکوبی می تواند کاملاً دردناک یا کاملاً بدون درد باشد. اگرچه خالکوبی قطعا قابل تحمل است و نباید با استرس سپری شود. بهترین کار این است که بدن خود را آرام کنید. خالکوبی در نهایت ایده شما بود، پس فقط استراحت کنید.

مراقب خالکوبی خود باشید

مطمئن شوید که دستورالعمل‌های مراقبت پس از خالکوبی را دنبال می‌کنید، در غیر این صورت، خالکوبی شما ممکن است محو شود، عفونی شود یا جوهر شروع به ریزش کند و شکاف‌هایی در طراحی شما ایجاد کند. مراقبت پس از آن به طور کلی بسیار آسان است. تاتوآرتیست شما بعد از آن، آن را برای شما می‌پیچد، که معمولاً یک ساعت یا بیشتر باقی می‌ماند، سپس می‌توانید آن را بردارید و خالکوبی خود را زیر آب گرم بشویید. تا 24 ساعت بعد ورزش نکنید. از آنجا، مراقبت کلی فقط استفاده از کرم روی خالکوبی سه بار در روز است.

آیا خالکوبی شما را جذاب تر می کند؟

هیچ پاسخ واقعی برای این وجود ندارد، اگرچه مردم سعی کرده اند یکی را بیابند و حتی آن را موضوع مطالعه قرار داده اند. برای برخی افراد، بله، برای برخی دیگر نه. اگرچه واقعاً مهم نیست که دیگران چه فکری می کنند، تا زمانی که شما از آن راضی باشید.

تپش بیوتی، نخستین مرکز آموزش و اجرای تاتو بدن زنانه در قزوین

این مقاله از سایت thetrendspotter ترجمه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *