شما ابروهای نازک و کم پشتی دارید، اما آرزو دارید آنها ضخیم‌تر و زیباتر باشند؟ راه‌هایی برای ضخیم‌تر شدن ابروهایتان وجود دارد که شاید حتی درباره آن‌ها ندانید. خب نگران نباشید، ما آنها را برای شما فهرست کرده‌ایم! با هشت درمان طبیعی ما، می‌توانید روند رشد را افزایش دهید و خطوط نازک را به ابروهای پرپشت و شاخصی تبدیل کنید و زیباتر به نظر برسید. برای تقویت ابرو با ما باشید.

تپش بیوتی قزوین باسابقة درخشان در زمینه آموزش و اجرای خدمات زیبایی در محیطی آرام و بزرگ

 

8 روش ما برای رشد ابرو را بررسی کنید!

1- از کندن بیش از حد با موچین و اپیلاسیون خودداری کنید

شش تا هشت هفته طول می‌کشد تا ابروها به طور کامل رشد کنند، بنابراین ابروهای خود را بیش از حد با موچین نکنید. گاهی کندن و اپیلاسیون ابروها به فولیکول مو آسیب دائمی می‌زند و از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کند. اگر می‌خواهید ابروهای پرپشت‌تری داشته باشید، باید سعی کنید برای مدتی از موچین کردن خودداری کنید. کمتر، بیشتر است!

2-  برای رشد ابروهای خود از وازلین استفاده کنید

حالت دادن به ابروهایتان با وازلین یا ژله نفتی باعث رشد آنها می‌شود و به صاف و سفت شدن ابروهای شما کمک می‌کند. کافی است مقدار کمی وازلین را بردارید و روزی دو بار با ماساژ ملایم آن را روی ناحیه ابرو و اطراف آن بمالید و بگذارید یک شب بماند. در حدود یک ماه دیگر اولین نتایج مثبت را در مورد اینکه چگونه وازلین می‌تواند ابروهای شما را پرپشت‌تر کند، خواهید دید.

3- روغن کرچک برای ابرو

روغن دانه‌های این درخت معجزه‌گر سرشار از مواد مغذی است و نه‌تنها موجب رشد مژه‌ها و تقویت ابرو  می‌شود، بلکه ابروهای شما را پرپشت‌تر می‌کند! صبح و عصر روغن را روی ناحیه ابرو بمالید و بگذارید یک شب بماند. روغن کرچک فولیکول مو را تغذیه می‌کند و می‌تواند به رشد سریع‌تر ابروهای شما کمک کند.

4- روغن نارگیل به رشد ابروهای پرپشت‌تر کمک می‌کند

روغن نارگیل فواید زیادی دارد (ما همه 24 مورد از آنها را فهرست کردیم) و یک درمان عالی و طبیعی برای مو و پوست است، اما همچنین می‌تواند به شما کمک کند ابروهای پرپشت‌تری داشته باشید! مقداری روغن نارگیل را مستقیماً به ابروهای خود بمالید و بگذارید یک شب بماند تا بهترین نتیجه را بگیرید. شما از ابروهای خود در برابر آسیب محافظت می‌کنید و از رشد آنها حمایت می‌کنید!

تپش بیوتی قزوین با مدیریت خانم امجدی؛ حس خوب زیبایی با تپش بیوتی قزوین

علاوه‌برآن روغن‌های قدرتمند، می‌توانید از نوشیدنی کلاژن زیبایی برای حمایت از رشد موهای خود از داخل استفاده کنید.

5- آب پیاز

پیاز سرشار از گوگرد است و برای افزایش گردش خون شناخته شده است. حتی اگر با بوی پیاز مشکل دارید، بایستی بدانید که استفاده از مقداری آب پیاز تازه می‌تواند رشد ابروها را تقویت کند و موجب تقویت ابرو شود.

6- غذاهایی که به رشد ابروها کمک می‌کنند

غذاهایی که سرشار از بیوتین، ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E هستند می‌توانند به طور قابل‌توجهی از رشد موها حمایت کنند و در نتیجه تأثیر مثبتی بر طول و ضخامت ابروها دارند. علاوه بر تغذیه، می‌توانید رژیم غذایی خود را با کپسول‌های ویتامین روزانه و ویتامین‌های مو جویدنی ما نیز تکمیل کنید. اینها ویتامین‌های مهم دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهند که نه‌تنها برای سلامتی مفید هستند، بلکه ابروهای شما را قوی‌تر و پرپشت‌تر می‌کنند.

7- آلوئه‌ورا برای ابروهای کم پشت

هنگامی که آب آلوئه‌ورا روی ابروهای خود بمالید، رشد مو را تحریک می‌کند، فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کند و آسیب‌های ناشی از کندن بیش از حد یا اپیلاسیون را بازیابی می‌کند.

8- گردش خون خود را تقویت کنید

تحریک پوست در ناحیه ابرو ممکن است به ریزش سریع مو کمک کند. یک ماساژ ساده می‌تواند به ابروهای نازک و کم پشت کمک کند! برای پرپشت‌تر شدن ابروها و تقویت ابرو، از یک مسواک تمیز استفاده کنید و ناحیه ابرو را با حرکات دایره‌ای در میان ابروهای خود ماساژ دهید تا لایه‌برداری و رشد آنها تحریک شود (می‌توانید از اسکراب صورت نیز استفاده کنید). خیلی محکم مالش ندهید! استفاده از فشار زیاد ممکن است به موها آسیب برساند و آنها را پاره کند.

تپش بیوتی قزوین؛ مرکز تخصصی آموزش و اجرای تاتو بدن در قزوین. دارای کلیة لاین‌های پرطرف‌دار آرایش شامل خدمات کامل آرایش تخصصی عروس، خدمات مو، ناخن، پوست و…  تپش بیوتی قزوین، دارنده مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در زمینه آرایش و زیبایی.  پیش ما در تپش بیوتی قزوین بیایید، با ما آموزش ببینید و کسب درآمد کنید.

 

 

سفارش طراحی سایت و سئو: کلاغ قرمز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *