آیا تابه‌حال اپیلاسیون قندی را امتحان کرده‌اید؟ آیا از قرار ملاقات‌های رفع موهای زائد خسته شده‌اید یا به‌سادگی نمی‌توانید برای آن‌وقت پیدا کنید؟ یا شاید به دنبال راهی طبیعی برای خلاص شدن از شر موهای زائد هستید؟ در تمام این موارد خمیر موم شکر خانگی ما جواب می‌دهد!

 

تپش بیوتی قزوین باسابقة درخشان در زمینه آموزش و اجرای خدمات زیبایی در محیطی آرام و بزرگ

 

پول خود را برای رفع موهای زائد گران‌قیمت در اسپا یا مراکز زیبایی هدر ندهید! ما به شما خواهیم گفت که چگونه موم قندی خود را در خانه، آسان و سریع درست کنید.

موم قندی روشی آسان و ارزان برای ازبین‌بردن موهای زائد است. بسیاری از مردم شکرک‌زدن را با اپیلاسیون برزیلی اشتباه می‌گیرند، اما تفاوت‌هایی وجود دارد: برخلاف اپیلاسیون، موم خمیر شکر نیازی به استفاده از نوارهای پارچه‌ای ندارد و در دمای اتاق استفاده می‌شود. در مقایسه با اپیلاسیون سنتی، اپیلاسیون قندی درد کمتری دارد، برای پوست نرم‌تر است و باعث تحریک بسیار کمتری می‌شود. این 100٪ طبیعی است و نسبت به موم سنتی از نظر محیط زیستی سالم‌تر است. پوست را بسیار صاف می‌کند و اثرات موم شکر بسیار طولانی‌تر است. البته باید مواظب باشید که از موم شکر در زمانی که خیلی داغ است استفاده نکنید، زیرا ممکن است پوست شما را بسوزاند! به‌طورکلی، شکرک‌زدن روشی ملایم‌تر ازبین‌بردن موهای زائد است؛ زیرا به مو می‌چسبد، نه به پوست شما. بهترین چیز در مورد آن این است که به‌راحتی می‌توانید موم قندی را در خانه درست کنید!

تپش بیوتی قزوین با مدیریت خانم امجدی؛ حس خوب زیبایی با تپش بیوتی قزوین. پیش ما در تپش بیوتی قزوین بیایید، با ما آموزش ببینید و کسب درآمد کنید.

 

برای درست‌کردن موم شکر به چه چیزهایی نیاز دارید؟

  • 1  فنجان شکر سفید
  • 2  قاشق غذاخوری آب‌لیموی تازه
  •  2 قاشق غذاخوری آب

چگونه موم شکر را در خانه درست کنیم؟

  1. همه مواد را در قابلمه‌ای بریزید و به‌آرامی هم بزنید و روی حرارت ملایم بجوشانید.
  2. اجازه دهید مخلوط غلیظ شود و به رنگ کاراملی طلایی – قهوه‌ای تبدیل شود.
  3. مخلوط را با قاشق هم بزنید و مطمئن شوید که کریستال‌های شکر حل شوند.در عرض چند دقیقه به میزان قابل‌توجهی غلیظ می‌شود و حالت شربتی به خود می‌گیرد. مراقب باشید که نسوزد.
  4. به‌محض اینکه مخلوط به رنگ قهوه‌ای تیره در آمد، حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید موم شکل‌دهنده برای چند دقیقه خنک شود (خمیر شکرک باید در دمای بدن باشد).از آن گرم استفاده نکنید!
  5. حالا موم شکر شما آماده است.پودر بچه را در تمام قسمتی که می‌خواهید اپیلاسیون کنید بپاشید. این به چسبیدن شکر به مو کمک می‌کند.
  6. در محل موردنظر بمالید و چند ثانیه صبر کنید تا به منافذ فرو رود.این به چسبندگی بهتر آن به پوست کمک می‌کند. برای ازبین‌بردن آن، از یک وسیله یا انبرک برای کشیدن موم قندی در همان جهتی که مو رشد می‌کند استفاده کنید. زمانی که دیگر احساس کشش نکرد، از یک‌تکه شکر جدید استفاده کنید. موم باقی‌مانده را می‌توان قطعاً دوباره استفاده کرد، بنابراین آن را در ظرف نگهداری بگذارید و در یخچال بگذارید. اگر می‌خواهید دوباره از آن استفاده کنید، حدود 10 ثانیه آن را در مایکروویو گرم کنید (به یاد داشته باشید که آن را زیاد گرم نکنید!).
  7. بلافاصله پس از اپیلاسیون با شکر، پوست را با آب گرم بشویید و از یک لوسیون مرطوب‌کننده و تسکین‌دهنده استفاده کنید.

برای اینکه پوست خود را حتی صاف‌تر و درخشان‌تر کنید، نوشیدنی کلاژن زیبایی واقعی  را بررسی کنید که حاوی کلاژن PEPTAN® و اسید هیالورونیک است که به طور علمی اثبات شده است تا خطوط و چین‌وچروک‌ها را کاهش و پوست شما را سالم و درخشان نشان دهد.


تپش بیوتی قزوین؛ مرکز تخصصی آموزش و اجرای تاتو بدن در قزوین. دارای کلیة لاین‌های پرطرف‌دار آرایش شامل خدمات کامل آرایش تخصصی عروس، خدمات مو، ناخن، پوست و… تپش بیوتی قزوین، دارنده مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در زمینه آرایش و زیبایی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *