می خواهید از شر جوش خلاص شوید؟ ما به ما می گوییم راهکارمان چیست! به طور طبیعی، جوش‌ها حداقل 3 تا 5 روز طول می‌کشد تا به طور کامل از روی پوست شما محو شوند، اما اگر این نکات را رعایت کنید، در کمترین زمان از شر جوش‌های خود خلاص خواهید شد.

تپش بیوتی قزوین با مدیریت خانم امجدی؛ حس خوب زیبایی با تپش بیوتی قزوین

روش شماره 1: درمان با جوش آسپرین

ماده فعال آسپرین اسید سالیسیلیک است که همان عنصر کلیدی در بسیاری از لوازم آرایشی درمان جوشمخصوص آکنه است. شما می‌توانید درمان جوش‌های خود را در کمتر از یک دقیقه انجام دهید: یک قرص آسپرین را در آب له کنید و خمیر درست کنید. خمیر را مستقیماً با یک سواب پنبه روی جوش بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. سپس با آب گرم بشویید.

 

 

 

 

روش شماره 2: درمان با عسل

درمان جوش

درمان جوش با عسل

عسل (به ویژه عسل مانوکا) به دلیل خواص ضد باکتریایی عالی خود شناخته شده است، زیرا به تمیز کردن منافذ پوست کمک می‌کند و از رشد میکروب‌های محرک آکنه جلوگیری می‌کند. صورت خود را تمیز کنید و مقداری عسل را با نوک انگشتان روی جوش‌هایتان بمالید. بگذارید حداقل یک ساعت یا یک شب بماند و سپس آن را بشویید.

 

 

تپش بیوتی قزوین باسابقة درخشان در زمینه آموزش و اجرای خدمات زیبایی در محیطی آرام و بزرگ

 

 

روش شماره 3: درمان با آب لیمو

آب لیمو یک اسید سیتریک است که بسیار غنی از ویتامین C است، علاوه بر این، این یک درمان خانگی عالی برای جوش‌های صورت است! پوست را لایه برداری می‌کند، که گام مهمی در درمان آکنه است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب لیمو را بفشارید، آن را روی جوش‌ها بمالید و بگذارید یک شب بماند. آب لیمو نیز می‌تواند بسیار خشک کننده باشد. این برای جوش عالی است اما می‌تواند برای پوست سفت باشد. مخلوط کردن مقداری عسل به متعادل کردن خشکی کمک می‌کند.

برای تامین نیاز روزانه خود به ویتامین، می توانید از بهترین تغذیه ورزشی زنانه استفاده کنید که ویتامین‌های A تا Z را در کمترین زمان برای شما فراهم می کند.

روش شماره 4: درمان جوش با پاپایا

پاپایا حاوی آنزیمی به نام پاپائین است که برای کاهش التهاب استفاده می شود و به کنترل تشکیل چرک در آکنه کمک می کند. پالپ پاپایا را خوب له کنید و سپس آن را روی ناحیه آسیب دیده (یا روی کل صورت خود) بمالید، اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه جادو کند و سپس به آرامی آن را بشویید. یکی دیگر از راه‌های طبیعی خلاص شدن از شر جوش‌ها!

روش شماره 5: درمان جوش با روغن درخت چای

روغن درخت چای به دلیل خواص ضد باکتریایی قوی خود یک درمان موثر برای جوش صورت است. برخلاف روغن طبیعی که توسط پوست شما تولید می‌شود، به عنوان یک حلال عمل می‌کند و از طریق سبوم اضافی نفوذ می‌کند، منافذ را باز می‌کند و سلول‌های مرده را از بین می‌برد. به یاد داشته باشید که روغن درخت چای را قبل از استفاده از آن روی جوش‌های خود رقیق کنید. می‌توانید به نسبت 1: 9 (روغن به آب) مخلوط کنید. صورت خود را با آب گرم بشویید و سپس از یک توپ پنبه ای استفاده کنید تا مخلوط رقیق شده را روی نواحی مشکل دار آکنه بمالید.

تپش بیوتی قزوین، دارنده مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در زمینه آرایش و زیبایی. پیش ما در تپش بیوتی قزوین بیایید، با ما آموزش ببینید و کسب درآمد کنید.

روش شماره 6: درمان جوش با ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا اثر تسکین دهنده دلپذیری بر روی پوست دارای آکنه دارد. علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی، قرمزی و تورم را نیز کاهش می‌دهد. آلوئه ورا یک گیاه خانگی خوب است، بنابراین باید آن را در خانه پرورش دهید. اما می‌توانید ژل استخراج شده را از داروخانه نیز خریداری کنید.

روش شماره 7: درمان با جوش شیرین

جوش شیرین یک درمان خانگی شناخته شده برای خلاص شدن از شر جوش است. دارای خواص ضد عفونی کننده ملایم اما قوی است. قارچ‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد در حالی که روغن اضافی را می‌مکد. جوش شیرین همچنین رشد سلول‌های جدید پوست را تحریک می‌کند. بنابراین، پوست شما نرم‌تر و جذاب‌تر می‌شود. می‌توانید مقدار مساوی جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به وجود بیاید و روی جوش‌هایتان بگذارید. بگذارید 30 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب گرم بشویید. این روش را خودتان برای از بین بردن سریع جوش‌های خود امتحان کنید!

روش شماره 8: درمان جوش با منجمد کردن آن!

مالیدن یک تکه یخ بر روی صورت به کوچک شدن ناحیه تحت تاثیر آکنه، کاهش احساس سوزش و کاهش تورم کمک می کند. همچنین در کاهش التهاب موثر است. وقتی روی جوش‌ها استفاده می‌شود به بهبود گردش خون کمک می کند.

روش شماره 9: درمان جوش با خمیردندان

مقدار کمی خمیردندان (با محتوای فلوراید کم) را روی نوک انگشتان خود بردارید و آن را روی جوش‌های خود بمالید. بگذارید یک شب‌روی پوست بماند و صبح روز بعد صورت خود را با آب سرد بشویید. خواص ضدمیکروبی موجود در خمیردندان ممکن است به درمان جوش‌های شما در طول شب کمک کند. اما توجه داشته باشید: از خمیردندان‌های سفیدکننده خودداری کنید و به‌خاطر داشته باشید که خمیردندانی با محتوای فلوراید کم انتخاب کنید. خمیردندان ارگانیک می‌تواند بهترین گزینه در این زمینه باشد.

نکته ما:

برای جلوگیری از جوش در وهله اول، باید سموم را از بین ببرید، یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و ویتامین‌های سالم بدن خود را تأمین کنید.  پودر سبوس گندم برای زنان  بسیار غنی از پروتئین و ویتامین است و می‌تواند به سم‌زدایی بدن شما کمک کند. آن را بررسی کنید!

تپش بیوتی قزوین؛ مرکز تخصصی آموزش و اجرای تاتو بدن در قزوین. دارای کلیة لاین‌های پرطرف‌دار آرایش شامل خدمات کامل آرایش تخصصی عروس، خدمات مو، ناخن، پوست و…

 

 

سفارش طراحی و سئوی سایت با: کلاغ قرمز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *